Come sta ?

det betyder hur är det på italienska,
COME STA?
jorå, jag mår bara bra,
min hals är kanske sådär, men annars är det finfint,
jag blev jätte glad när jag gick in på datorn och såg alla fina kommentarer och mail som jag har fått från er :)

idag så sammlades vi klockan 10 vid ballongen och skulle gå costalwalk,
men ingen ville ellr orkade så vi låg bara där på gräsmattan vid stranden och pratade i solen,
det var riktigt skönt faktiskt,
sen så gick jag med annsofie och jessica tillbaka, dom skulle till the pavilion och jag skulle köpa en present till min kära syster, så nu har jag gjort det ;)
hahha, suprise :O
jag hittade en risifrutti variant på mcColls så jag testade den,
det var som en lös risifrutti blandat med sylt i själva burken, inte god så jag slängde den och  gick och köpte en smoothi och fruktsallad istället :)
innan vi gick upp till skolan så gick vi in i bokaffären och köpte lite böcker,
jag hade tyvärr glömmt kameran idag så det blev inga bilder,
men nu ikväll ska vi bowla igen så det blir antagligen bilder från då lite senare :)


ciao
så länge, japp, snart pratar jag flytande italienska, haha, eller inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0