crazycrazy-

idag så spelade vi crazy golf på eftermiddagen,
först så var det skola såklart på morgonen,
sen så gick vi ner till mcdonalds ofc och åt lunch :)
malala och anna skulle gå på toa när vi skulle gå.
ann-sofie : men skit i toaletten !
patricia : mja, det är väl bäst det,

hahahahaaha xD
hohohoho xD
jag sa ju att det var en dålig humor dag idag, det hade vi kul åt väldigt länge xD

hela gruppen mötes sen nere vid the clocktower och åkte buss till crazy golfen,
som var extremt crazy xD
haha, som en minigolf med pirat tema typ :P
hahaha xD
jag vann av oss 6 och malala kom sist,
första slaget så slog hon ut sin boll på gatan xD
hahaha,
sen när vi hade spelat klart så åkte vi tillbaka igen och så gick vi till pund land,
där allt kostar 1 pund, det bästa av allt?
dom har sjukt mkt godis, alltså chokladbitar,chips,kakor och massa grejer, där.
så vi lagrade upp oss lite :P
haha,
sen så tog jag bussen hem till värdfamiljen igen :)
så jag var hemma lite innan 6, då middagstiden är
    

Kommentarer
Postat av: Malala

Du glomde namna att jag fick 1 free game ! ;)



"please step aside so other people can come through" xD

2008-06-29 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0