...


åhh, jag är nästan kär i den här kjolen, jag hade varit kär i den om den inte hade kostat 7 700 kr.
det är ju helt sjukt mycket för en kjol!
jag skulle aldrig köpt en kjol för så mycket, inte ens om jag var rik,,
någon som vet om det finns någon väldigt mycket billigare som liknar den här?


föresten malin, jag tror det är lungt att ha svart på sig i malta,.
jag hade på mig svart/grått mest hela tiden :)

sen så måste jag tipsa vidare om den här hemsidan , den är ungefär som google earth fast man kan välja att se utsikts bilder från det stället man har valt också !
tipsaren var anonym, men tack anonym så jätte mycket för tipset !





Kommentarer
Postat av: Malin

Jaså, hade du svarta kläder? Men var det inte väldigt varmt då? Sol dras ju mer till svart än ljusare färger, så jag trodde att det inte skulle gå att överleva på Malta med svarta kläder.

2008-06-06 @ 14:37:51
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0