flyg iväg flyg iväg flyg iväg..

and off i go.

nu är klockan kvart i 7 och jag har varit uppe en kvart iallafall.
det känns inte som att jag har sovit så mycke, har inte kunnat,
men endå är jag inte så nervös, haha, lite konstigt tycker jag.
jag ska göra iordning mig och checka allt en sista gång.
dom från stockholm träffar jag imorgon och jag vet inte med resten, vet inte så många som ska till torquay nu från göteborg.
sen ska jag försöka äta lite frukost, det tar ju 5 timmar i bussen till torquay.
ohh, så nästa gång ni hör från mig så är jag framme i torquay !
solong everybody -.-

+ = sant

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej igen!



Jag säger bara lycka till, och jag hoppas att du får ha en ashärlig spårkresa!

2008-06-16 @ 13:49:08
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/
Postat av: Emelie

Guud va spännande, jag sticker ju om 15 dagar:) Ilf kom på en som ja vet som oxå ska till samma ställe nu typ , hon heter Michelle, :D haaha:D

2008-06-16 @ 17:42:26
Postat av: olivia

jag ska beställa min resa den 27 juni, men jag åker ju inte förän nästa sommar :D



lycka till en gång till <3

2008-06-16 @ 18:11:58
Postat av: Emme

Ha det nu jättebra :)

Känns tungt nu när man vet att ni har åkt och man själv har 2 veckor kvar, haha :)

2008-06-16 @ 19:56:34
URL: http://angelofsorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0