fråga,

kom du och din syster i samma klass?
gjorde ni många aktiviteter tillsammans?
nej, jag och min syster kom inte i samma klass i skolan.
jag ska försöka förklara så bra jag kan här nu :P
mm,, du har alltid en grupp, ungefär som en skolklass här hemma.
men i skolan så delas man upp efter sina kunskaper i språket efter placeringstestet.
det brukar oftast vara 2 grupper, en lite svårare och en lite lättare,
och i dom grupperna är man i på lektionerna.
men sen efter lektionerna så går är man hela gruppen igen.
alltså så är det bara på lektionerna man är uppdelade.
så efter som att jag och min syster åkte i samma grupp så gjorde vi ju alla aktiviteter tillsammans,
fast att vi inte var i samma klass i skolan :)

hoppas att ni förstod, jag är inte värdsbäst på att förklara :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej, två frågor;D Var ska du åka någonstans i England, och sen, Jag och min kompis som jag ska åka med kunde inte komma på avresemötet, e det ett måste, eller kan man läsa allt på "min språkresa"? För jag vill inte missa något viktigt!

2008-06-05 @ 15:52:02
Postat av: Anonym

åh tack då vet jag!

2008-06-05 @ 17:17:08
Postat av: Anonym

thanks då vet jag!

2008-06-05 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0