Fredag.

god morgon på er :)
japp, idag så är ju alla lediga för att det är sveriges nationaldag, skönt va?
det ska bli den varmaste dagen på flera år idag, över 30 grader :O
så det blir väl mest sol och bad hela dagen idag med.
vad ska ni göra?
själv så ska jag göra presic det, funderar på att gå ner och köpa jordgubbar och någon rolig tidning sen också...
men vi får se..
idag så vaknade jag iallafall ganska tidigt och låg och tänkte på språkresan..
jag sa ju igår att jag inte hade någon resfeber en men nu känner jag att det pirrar lite i magen allt :P
tänk att på måndag så är det bara en vecka tills jag åker!
det känns jätte konstigt :S
men vad kul det ska bli !!!
och vad kul för alla er andra som ska åka också!!
några kanske jag till och med träffar?
föresten så beställde jag ett sim-kort igår efter som att jag hade glömt bort det lite,
det finns fortfarande att beställa + några andra grejer.
sim kort är verkligen jätte bra att ha, så om ni inte har betsällt det så tycker jag att ni ska göra det !

det blir kanske lite segt med uppdateringar idag efter som att det är så fint väder..
ha det bra allihopa :D





Kommentarer
Postat av: Ida

jag hade oxå glömt det, men jag beställde det för några dagar sen :)

2008-06-06 @ 16:03:53
URL: http://idalovesmalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0