Fredag.

ooho fredag den 13, hahah, nä men än så länge har jag inte haft någon otur :P
idag så har jag iallafall varit och fixat dom sista grejerna till språkresan till torquay på måndag,
hämtat ut passet, fixat med pengarna på forex kortet, köpt alla hygien prylar,alvedon och grejer,
men först så åkte vi iväg och åt frukost, pappa skjusade min syster till flygplatsen för hon skulle till spanien klockan 6 på morgonen och sen när vi skulle äta frukost så hade vi nästan inget hemma så vi åkte iväg och käkade på max :P
yes, extremt nyttig frukost / lunch..


  

sen så var jag med jennifer som passade sin syrras dotter jamela,
först så kollade vi på karlsson på taket och sen så gick vi till en lekplats,
fast jamela frös om sina ögon så vi gick hem till mig och hoppade stutsmatta och kollade på sune :)

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag sitter här och fyller i mitt EF Members Card 2008, men det är en sak jag inte förstår. På en utav raderna som man ska fylla i så står det "bus number". Vad ska man skriva där? Vad är det för buss de menar? Jättetacksam för svar!

2008-06-13 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0