en vecka kvar

goooodd mmorggooooooonnnnn !
gissa var jag är om en vecka?
på flygplatsen :D
ska någon av er åka från göteborg den 16/6 så säg till, för jag vet ingen annan som ska åka :)



okej, bilden blev nog ganska otydlig med det gula sträcket är där jag ska bo, på 90 kenwyn.
och det röda är där typ "stan" är,, stranden och så ligger lite längere ner, så det är ju nära :D
men gissa vad som ligger i det köpcentret?
en dr martens affär ;)
jag har ju tjatat om mina drmartens, som jag har väntat med att köpa tills jag åker till england..
lite coolare att ha dom där ifrån, dom är ju liksom gjorda där :D
så hej till mina framtida skor, om allt går som planerat.
på deras hemsida så kostar dom sa ca 700 på deras hemsida, men man vet ju aldrig hur det är i affärerna.,
men jag hoppas hoppas hoppas att dom inte är allt för dyra :)



nää. nu ska jag snart gå till skolan och säga att jag inte kan komma för jag ska till läkaren ....


Kommentarer
Postat av: Jen

Frågor:

Hur tungt bagage är de man får packa?

vad för telefonkort är bra att ha, är de bra att ha de man kan beställa från ef?



2008-06-09 @ 16:47:09
Postat av: Emma Möller

Hej!

Du ville veta vilken skola jag går på. Jag skall göra en kort presentation av mig själv. Jag är tio år och slutar fyran imorgon, jag går på T4 4-5 ma i Hässleholm (Montessori)och i morgon har vi avslutning som sagt var. Jag är inte ett dugg nervös inför språkresan men min mamma och pappa är. Jag har fyra äldre syskon Dennis 30 Camilla 28 Kennie 20 också jag på sladden. Jag är moster till Rasmus som fyller 9 idag och Johanna som är 2½ år, vilken dag som hels blir jag moster igen. Jag är lite rädd att jag hinner åka innan den nya kommer (vi tror det blir en flicka till). Ha det bra vi hörs från Emma Möller Tyringe Skåne.

2008-06-10 @ 08:47:11
Postat av: Emma K

Vilken internet sida använde du för att hitta karta vart du skulle bo? jag har en adress, men jag vet inte vilken Engelska version av "eniro" man ska använa. Några bra tips? någon annan som ska till Torquay samtidigt som jag och tjejen som akriver bloggen? någon som åker från Stockholm??

2008-06-11 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0