kan man ens smaska när man äter yoghurt ?!

idag så skulle vi till painton pier på kvällen men det blev inställt, för att det var för få som ville med och för dåligt väder.
så vi gick upp till bowling stället och var där med typ 4 grupper, lite fullt alltså.
det var iallafall inte kul så jag åkte hem efter 1 timme.
felicia följde inte med och flera andra hade gått.
så jag visste inte vem jag skulle gå med,
det regnade ute, jag var trött och hostade.
så maria ringde en taxi till mig.
inte så jätte dyrt blev det 4,46 pund, vi får rabatt hoss det taxi bolaget.
jag tänkte dusha men när jag öppnade min väska där alla dushgrejer och hudkrämer/plåster ligger så hade hela shampoo flaskan läckt ut.
jag blev väldigt mycket gladare och piggare.
så jag orkade inte ta en kall dush för jag fryser järnet iallafall.
så jag kröp ner under täcket och skrev några inlägg på bloggen.
och jag är glad att jag åkte hem innan det började verkligen spö regna,blixtra,åska och blåsa jätte mkt ute,
som det gör nu.
italienarna kom hem för typ en kvart sen och den ena smaskar sjukt mycket !!
dom äter kex hela tiden och hon smaskar sååå mkt,
nu dricker hon yoghurt med sugrör och smaskar jätte mycket,
kan man ens smaska när man äter youghurt ?!
dom bråkar lite på italienska också.

trevligttrevligt mitt huvud sprängs.
godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Naomi!



Det lät som om du inte hade det så kul just nu (det kan ju inte vara så roligt att vara sjuk på sin språkresa) så jag var bara tvungen att skriva en liten krya på dig-kommentar. Jag hoppas att du får bättre väder framöver, och att du snart blir frisk igen.

2008-06-23 @ 02:43:41
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0