KUTALÄLÄ !

hahaha xD
fy fabian vilken dålig humor dag det har varit idag xD
hohoho, vi har skrattat åt massa dåliga skämt så nu har jag tränings värk i min mage bara för det :P
några av dom roliga skämten var ....

1.
harrypotter, harry harry potter h-a-r-r-y are you harry potter?
fast med melodi såklart xD

2. smile your on canded camera !
när a-s skulle ta kort xD

3. kutalälä
när a-s skulle härma finska xD

4. jaa, för fan vilka fula skor, eh fast jag har samma
på bowlingen



och det var bara några av dom extremt roliga sakerna,
ni kan ju förstå varför jag här tränings värk :P
särskilt åt kutalälä hade jag och malala sjukt kul vi bara låg på varanndra i bussen och började gråta av skratt,
haha, tanten som satt snett framför höll för ena örat, det som var vänt till oss,
fast jag tyckte inte att vi lätt så mkt, ett tag så skrattade vi så mkt att vi inte fick fram ett ljud xD
HAAAAHAAAA, nä shit va kul alltså xD



Kommentarer
Postat av: Malala

HAHAAHHAAH xD xD



hairy potter hairy hairy potter ! xD

2008-06-29 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0