Lördag.

tjena allihopa :)
idag har det varit släktkalas (igen) för mig, och nu ska jag städa.
yes, jag hatar att städa, fast det är inte bra när det är för stökigt heller,
men de ska fortfarande se ut som någon bor där, hahah, men nu är mitt rum jätte stökigt så nu måste jag städa.
de är ju mycket roligare att komma hem till ett fint rum än ett bombnedslag, eller hur?
men hos värdfamiljen (som jag fortfarande inte har pratat med) så ska jag vara jätte ordentlig av mig,
inte stöka ner, hehe, men det ska nog gå bra :)
för jag åker faktiskt i övermorgon, kan ni fatta det?!, för jag kan inte riktigt fatta det själv, tiden har gått fort
så imorgon så ska jag packa och säga hej då till dom jag inte redan har sagt hej då till,
sen så ska jag åka in till stan, för mina leggins gick sönder, hehe
nää, det ska väl inte bli så jätte kul att göra presic, men det andra är lungt, det är lite roligt att packa tycker jag :)
,, så imorgon när jag vaknar så kan jag tänka att imorgon så sitter jag förmodligen på ett flygplan på väg till england ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0