Måndag.

godmorgon på er :)
igår så blev det inget inlägg, jag var på släktkalas nr.2 hela dagen.
min kusin fyllde 1 :)


men ojj, va många kommentarer jag fick på lite gammla inlägg, 15 st sammanlagt blev det :O
hur kul som helst!!
det är jätte kul att höra vad ni tycker om bloggen eller helt enkelt eran åsikt på andra grejer.
så tack så jätte mycket, framför allt för alla fina grejer ni säger om bloggen, det gör min verkligen glad!

jag ska snart iväg och fixa pass, efter som att vi inte hittar mitt andra (fy skäms), men passpolisen öppnar klockan 9 så jag gick inte till skolan innan :)

men vi ses sen, då tänkte jag svara på lite frågor m.m :)
ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0