måndag. - framme

jahapp, nu är jag här.
flygresan gick bra, lite lock för öronen bara,
sen var det 6-7 timmar i en buss med 40 minuters paus och i slutet en på 10.
det skulle bara vara 5 timmar ientligen, men det var en lååång bilkö ibörjan så det tog längere tid.
min värdfamilj heter emma och richard o´sullivan och har 2 barn ganska små, kanske 7 och 5 år eller något.
jag är den enda från min grupp i familjen och den enda svensken, det kommer 2 italienska tjejer klockan 1-2 i natt,
vi ska dela rum alla 3.
jag ska vara i skolan klockan 9 imorgon och göra ett test, inplaceringstestet alltså.
sen så ska vi nog delas upp i internationella grupper imorgon eller i övermorgon.
jag har faktsikt inte riktigt koll på var jag är just nu så mer om hur nära allt ligger kommer väl när jag vet.
jag måste iallafall ta ut pengar till ett buss kort imorgon som håller i 3 veckor, det kostar 500.
så jag ska väl gå och fråga om dom ka visa mig det eller något.
jag måste fixa telefon kort också, för just nu så har jag bara en tomm mobil nästan.
jag ska gå och fixa mer info ;)


   

mer bilder på bilddagboken, länken finns bland dom andra länkarna, alltså i menyn under kategorier

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Flög du med british air ways? I sådant fall hur mycket fick bagaget väga? :)

2008-06-16 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0