måndag, the evil ponnysarna

idag så var det skola på morgonen, alltså, klockan 9 till 12.
min första dag i gruppen holland, det är jätte kul så jag är nöjd :)
andra lektionen hade vi med bill, haha, som är lite speciel :P
vi jobbade med first aid, första hjälpen, och han slängde sig ner på golvet och fejkade en hjärtattack och andnöd.
hahaha xD
det såg helt sjukt ut
om han frågar dig en fråga så säger han så här
- very good - except- i can´t hear you.
så säger han except samtidigt som han joggar till andra sidan rummet och så måste man säga allt igen,
haha, varje gång gör han likadant :P
det var iallafall grupp foto idag också, så det var tur att jag hann byta grupp :)

sen så var det studie utflykt till darthmoor och totnes,
darthmoor så stannade vi mitt ute i ingenstanns på en stor äng/berg med massa ponnisar på och skulle gå upp för hela och svara på ett fråge papper.
darthmoor är tydligen kännt för sina vilda ponnisar, englands countryside som jamie sa,
haha, dom blev helt livrädda när 100 ef studenter kom och ville klappa dom så en sparkade bakut, men träffade ingen som tur var,
men patricia och jag tyckte endå att du var onda.
fast sen så var dom ganska snälla när vi gick ner ensamma :)
och totnes av att vi gick upp för en backe i en liten stad som sen visade sig vara fel håll och sen fick en halvtimme på oss att gå tillbaka,
haha, roligt värre alltså :P
sen så var det tillbaka till värdfamiljen för att äta middag.
som jag inte har någon anning om var det var,
grått mos med gråa korvar och ärtor i.
ush, alltså, det smakade skit , men jag petade lite i det och sa att jag var jätte mätt.
jag äter endå bara upp halva portionen när det är okej mat, jag blir mätt på jätte lite här.
medans alla dom andra äter upp, till och med barnen :P
hehe.
sen så gick vi på agatha cristie walk med maria, agatha föddes nämligen här i torquay,
dom andra gick på disco så det var bara några tjejer som hängde med.
det var jätte kul och vi tog en glass vid stranden sen,
den var gigantiskt och jag åt det med gaffel :)
 

    



ni vet vart ni ska gå för mer bilder ;)
idag har vi föresten varit här i en vecka, jag åkte alltså idag för en vecka sen.
den ena italienaren åkte hem idag btw, den smaskande, hon längtade hem och hennes familj längtade efter henne.
också gillade hon aldrig england tydligen.
japp, bara sådär, vid lunch åkte hon hem, vaah? tänkte jag :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0