någon som ska åka från göteborg?

hejhej allihopa, lite dålig uppdatering det senaste, heehe, jag ska skärpa mig,
det har vait lite strul med bloggen, hoppas att det inte har varit några problem för er med den?

jag har i allafall hunnit gå och bli lite nervös :S
jag har inte fått kontakt med varken min värdfamilj eller ledare än, ingen svarar på mina mail :P
hahah, så det är lite nervöst, sen så måste jag se till så att jag får simkortet , det ska ju komma 2 veckor innan man åker när man ska till england, men jag beställde ju mitt för ungefär 2 veckor sen, så de måste jag kolla upp.
och sen så vet jag ingen som ska åka till torquay den 16/6 från göteborg!
alla mina ef buddyisar ska åka från stockholm eller köpenhamn,
jag vet att några av er har sagt att ni ska åka från göteborg till torquay samtidigt som jag,
men det skulle vara roligt att prata lite innan?
ni kan iallafall adda mig på
[email protected], eller om ni har frågor eller liknande,

det är bara 3 hela dagar kvar nu :O
det har gått hur fort som helst !!
helt plötsligt så ska man packa,fixa dom sista grejerna och säga hej då till alla,
nää, jag hänger inte med i svängarna :P
det finns en packlista under kategorin packlista här i bloggen, och så finns det en språkresehandboken med :)
det enklaste är ju att skriva en själv och sen bara kryssa av det man packar, det har jag gjort iallafall.
så på söndag eller lördag så ska jag packa och imorgon fixa dom sista grejerna + hämta ut passet,



Kommentarer
Postat av: billie

typ när får man den sista informationen? kramis

2008-06-12 @ 17:29:09
Postat av: Elli

Hej:D Tack för en bra blogg. Jag undrar om de är någon av er blogg läsarer som ska åka classic till torquay nu på måndag. i sådnfall kan ni väl skriva en kommentar på min blogg? de är ju kul att veta lite om er som ska med innan vi träffas:D

2008-06-12 @ 20:32:58
URL: http://fowercake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0