naomi goes bananas.

eller iallafall naomi goes bananbåt,
i regn, stora vågor och iskallt vatten,
det kanske är lite bananas,
if you know what i´m saying?


jaa?
det undrar jag med, vad är det med mig?
jag bara tänker på massa konstiga grejer och sen så måste jag skriva dom :P
hhahha,


vi åkte iallafall bananbåt idag, eller bananaboat som det heter här,
vi fick ha på oss skit snygga våtdräkter, flytvästar och hjälmar
hahahah xD
när jag åkte i malta så hade vi bara en liten flytväst på oss, fast då var det ju lite varmare både i vattnet och på land,
men det var kul, och kallt,
jag blev blöt, fast än att vi inte rammlade i någon gång,
för vi hade värsta teamworket och lutade oss åt samma håll när man körde i svängar och runt i cirklar hela tiden,
haha, för vattnet såg inte särskilt inbjudande ut kan jag ju säga,

    

sen så gick jag runt på stan först med patricia och jessica och sen själv,
jag lägger upp bilder på allt jag har köpt den här veckan imorgon tror jag :)

Kommentarer
Postat av: evelina

nu vill vi ve ta, vad va roligaast malta elr england?

2008-07-07 @ 21:10:32
Postat av: Rebecka

jo jag undrar, för jag ska till Torquay om 1.5 vecka, om man får någon fritid alls? Alltså där man själv kan bestämma vad man ska göra? För jag har en kompis som är engelsman som ska åka och hälsa på mig, men jag vet inte om det är möjligt? Är det? :)

2009-07-17 @ 11:10:45
URL: http://rebbey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0