Onsdag.

tjena :)

förlåt att det har varit lite dåligt med uppdateringar det senaste, men jag ska bättra mig :)
idag så har jag bara segat på som vanligt, det är ju nästan 30 grader så det blir mycket sola & bada,
hur skönt som helst,,
det ska föresten bli värme rekord på fredag, över 30 grader :O

jag har lyckats krama ut lösenordet till min systerdata ur henne, hahha :P
hon tog nästan alla bilder när vi var där, så snart så kommer det komma en väldigt massa bilder från malta !

åh vad jag längtar till skolavslutningen på tisdag !
flera stycken har ju redan haft skolavslutning så jag är lite avundsjuk.
men det går säkert fort, det är ju röddag på fredag, så det blir inte så många dagar kvar i skolan.
och när vi väl har slutat i skolan så är det 6 dagar tills jag åker !!
:D




Kommentarer
Postat av: ida

ja slutar oxå på tisdag :) så man blir ju lite avis på dom som redan har slutat, men jag ska ju på språkresa till St pauls bay om 2 veckor ( :D) så jag håller ut ;)

ps. jag har oxå en blogg om min språkresa :P check it out if you want :)

2008-06-04 @ 19:27:23
URL: http://idalovesmalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0