packning.

nu har jag packat, puh, det var inte lätt :P
att välja vad man ska ta med sig, jag tyckte att jag valde bort en massa saker och ändå tycker jag att det ser så mycket ut och att den väger för mycket...
nää, jag får rensa ut lite, jag har ju planerat att köpa grejer där också.
jag får planera om helt enkelt,
och sen så måste jag kolla hur mycket datorn väger, den ska ju vara med i handbagaget,, som bara får väga 5 kg.
och datorn kommer nog väga ca 2,5 kilo..
nnä, jag får gå och packa om eller något,
sen så ska jag säga hejdå till massa personer och åka iväg med familjen.
see you later.

Kommentarer
Postat av: emma

håller med! skitsvårt å packa.. ska börja med handbagaget nu.. hur mycket borde jag packa för tror du om jag vill köpa en del grejor där?

gaaahhouw! (betyder typ packa e svårt men shit vad roligt det ska bli :D)



vi ses!

kram emma (:

2008-06-15 @ 16:14:58
URL: http://blommigtapet.devote.se
Postat av: olivia

ha det så himla roligt på din resa och var försiktig :D

2008-06-15 @ 17:07:20
URL: http://CallMeSometimes
Postat av: kossan

låter jätteroligt:) ska själv åka på söndag:) en fråga bara... är det nödvändigt att ha dator med sig?

2009-06-22 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0