paddelbåt; here we come

ööööööhhhhhhhhh.
shit my britt, holy macarony, oh my lord va trött jag var idag när jag skulle gå upp.
vi skulle mötas vid the clocktower klockan 9, och jag är tvungen att gå ifrån värdfamiljen ungefär 40 minuter tidigare för att vara på den säkra sidan.
så jag ställade klockan på 7:15 men orkade inte gå upp för en klockan 8, jag var helt färdig alltså.
så jag hade 20 minuter på att göra mig iordning och äta frukost,
och jag kom endå dit 10 minuter innan alla andra kom 
haha :P
men när alla hade kommit så åkte vi iallafall till paingthon och åkte paddelbåt/kanot.
man kunnde bara sitta 1 i kanoterna så jag, malala (
malin) och amalia trängde ihop oss i en paddelbåt,
trampbåt kanske det heter ientligen,
det gick väl bra :P
haha.
jamie, vårdan ledare rammla i från sin kanot 2 gånger och när vi skulle dra upp båten så kom det 2 vågor så hela min rygg var helt blöt, mysigt i know.
sen gick jag och pratade med oscar och så åkte han hem med våran grupp för hans grupp hade watersports :)

    

efter skolan så gick vi (jag,amalia,annsofie,anna,patricia och malala) och åt riktig mat för första gången vi kom hit,
för mig iallafall,
nämligen på mcdonalds såklart
en cheeseburgare och en oreos mcflurry blev det,
mmjaa, jag säger då det, ljuvligt men riktig mat entligen :)
hahah xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0