resedagboken.

3 juli 2007 malta -
idag så var vi och bowlade i st julians, vi gick ditt från skolan, det var inte så jätte långt.
fast först så gick vi runt i ett köpcenter i ca 2 timmar.
jag fick 0 dom första 4 gångerna på bowlingen och 1 den 5,
hahha, men jag kom ändå 2:a på 66 poäng och vi körde bara en gång :)
sen på kvällen så hade hela gruppen och ledarna myskväll.
vi gick och köpte glass och sen gick vi ner till några klippor vid havet och pratade och gjorde några lekar,
det var mysigt.
det är konstigt att tänka på att det är mindre än 1 vecka tills vi åker hem :'(

  




Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Jag läser din blogg nästan varje dag, jag ska nämligen åka till australien i sommar på språkresa med ef:) jag hittar därför en massa bra information på din blogg! men jag har en fråga! hur länge innan din språkresa (både nu och förra året) fick du dina resehandlingar? kram victoria!

2008-06-12 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0