resedagboken x 2

4 juli 2007 malta -
idag på kvällen så åkte vi till comino by night.
vi fick mat och sånt på vägen dit och det tog typ 2 timmar att åka dit, med båt alltså.
först så åkte vi buss till stället vi skulle ta båten ifrån, det tog ungefär 30 minuter.
sen efter ett tag så gick vi på båten och satte oss.
på själva comino så stannade vi i blå lagunen, det var mörkt ute men man såg verkligen att vattnet var helt klar blått.
där var vi i ungefär i 40 minuter,
det fanns 2 st kiosk vagnar och så kunnde man bada,
det var lite lampor såklart och alla fick party armband så där det inte var lampor så såg man bara massa lysande sträck överallt :P
haha.
på vägen hem så skulle det vara båt party men det var messt stolar överallt, men en liten dansscen fanns det, och DJ.
det var kul, fast efter en timme så var alla jätte trötta.
det var ef studenter från hela malta där,
och alla låg helt utslagna och halv sov på varanndra, det såg jätte roligt ut xD
vi kom tillbaka till global villaget 20 över 2 på natten...

   



5 juli 2007 malta -
åhhh, jag har varit så trött idag, alla har varit helt sega :P
iallafall, idag så var det näst sista dagen i skolan, tiden har gått jätte fort !!
efter skolan så var jag,sara,jordan och linda nere på beachklubben en snabbis, sen så gick sara och linda och fixade någon sak.
så jag och jordan gick och åt lunch på mc donalds :P
vi träffade daniel och sampo där så vi satt och pratade lite med dom.
det känns som att jag har varit så himmla onyttig så jag tog en sallad, men den va inte alls go.
sen på kvällen så gick vi till fuego för det var MR & MRS EF ikväll.
ett party där killar klär ut sig till tjejer och tvärtom.
man måste inte klä ut sig, men om man gjorde det och ville så kunnde man tävla och dom som vann blev mr & mrs ef.
alla i våran grupp var jätte trötta efter som att vi kom hem 20 över 2 så vi gick och la oss kanske 20 i 3,
och sen skulle vi upp klockan 7 imorse också.
så vi satt messt där ute och halv sov och snackade lite,
sen när vi kom hem så snurrade allt, så trött var jag :O


    
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken trevlig blogg!

Jag ska också åka till Malta, st pauls bay nu på onsdag, i tre veckor med min kompis.

Försod att du bodde med tre andra var en av dem var din kompis. :)

Jag undra bara hur boendet såg ut?

Såg en bild på ett litet kök typ och en dubbelsäng, sov alla fyra i samma rum? :)

2009-06-21 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0