resedagboken.

2 juli 2007 malta -
idag så skulle vi åka till Blue Grotto men det var för blåsigt så vi kunnde inte åka.
men det visste vi inte för en vi hade kommit dit, efter en timmes busstur.
men vi kollade runt lite där, det fanns ett vatten fall och några klippor, vi köpte glass i en lite kiosk om fanns där och daniel fastnade i sin redbull flaska x'D
och sen så åkte vi till en fiskeby istället.
det var fint, vattnet var väldigt högt och det var såna båtar som finns på alla malta vykort - överallt.
så vi satt där på ett litet café och drack milkshake som inte va go :P
sen så åkte vi tillbaka till hotellet.
senare på kvällen, när vi hade badat och ätit lite och sånt, så gick vi på bio.
det är så svalt i bio salongerna och så himmla vamt ute så man längtar faktsikt efter att frysa lite.
eller i allafall kura ihop sig i en tjocktröja.
så det tog vi med oss ;)
alla skulle gå på shrek, men jag,jordan och sara hade redan sett den så vi gick på next istället.
det var ingen annan i bio salongen.
filmen var jätte konstig.
hela filmen gick, sen sprängdes allt och så sa han
- I´ve made a mistake.
och så började allt om igen, fast det fick man inte se såklart :P

   



bloggen är lite konstig just nu, så resten av bilderna kommer sen.


Kommentarer
Postat av: klara

när ska du till england och var ?

2008-06-09 @ 21:24:14
Postat av: Ida

Hej, jag tycker att din blogg är jätte bra! Jag ska också åka på språkresa från Göteborg 16/6, men jag ska till Hastings (på tre veckor classic). Jag har verkligen resfeber och funderar mycket på hur det kommer bli... Men det blir säkert gör bra. Hur länge var du på Malta förra sommaren? Två eller tre veckor? Hade du hemängtan? Ha det gött!(som vi säger här i GÖteborg) Kramar

2008-06-09 @ 21:39:11
Postat av: Ida

Hej, jag tycker att din blogg är jätte bra! Jag ska också åka på språkresa från Göteborg 16/6, men jag ska till Hastings (på tre veckor classic). Jag har verkligen resfeber och funderar mycket på hur det kommer bli... Men det blir säkert gör bra. Hur länge var du på Malta förra sommaren? Två eller tre veckor? Hade du hemängtan? Ha det gött!(som vi säger här i GÖteborg) Kramar

2008-06-09 @ 21:40:02
Postat av: Jordan

för det första så var det inte milkshake utan glass och för det andra så fastnade daniel i redbull flaskan ;P

2008-06-10 @ 16:16:13
Postat av: klara igen

och är det några pinsamma namnlekar och sånt elr hur presenteras man för varann typ? hah

2008-06-10 @ 22:07:12
Postat av: Marion

Åhh ja va osså på malta under denna tiden! Vilka var dina ledare?

2008-09-14 @ 14:55:03
URL: http://sunshineheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0