scary.

kvälls aktiviteten idag var kent´s cavern, ghost tour,
en gammal grotta som dom har byggt i och fixat till så att man kan ha turer där, och så har dom ghost tours också,
som då vi gick,
alla sammlades vid the clocktower och väntade på bussen,
och frank knöt åt malalas luva så hon såg ut som en rumpnisse xD
hahah, fransmannen/loverboy har nämligen fått för sig att alla blonda är korkade och att han inte tycker om tjejers hår,, eller ngt sånt :P
sen så åkte vi till staden där kent´s cavern ligger
vi väntade på att vi skulle få komma in och sen gick vi då in,
det var flera tjejer som nästan började gråta redan innan vi gick in, stackarna,
iallafall, våran guide som verkligen var en jätte bra skådespelare sa helt plötsligt efter ett informations tal, blablabla.
oj nej, dörren verkar ha gått i baklås, jag ska kolla nödutgången, åh nej, den var också låst.,
och så kom det en kille som sa att han hade tappat bort sin grupp som gick före oss, det var någon annan i grottan:O
OMG !!!!!
så våran guide gick iväg och vi skulle följa efter honom,
och så blev det helt svart, verkligen jätte svart, jag kunnde inte ens se min hand och jag höll upp den 1 cm från mina ögon,
en tjej blev helt hysterisk så hon gick ut, och några andra också,
men vi gick runt där och det blev kolsvart ibland, ibland så hoppade det fram någon gubbe eller en hand bakom en klippvägg eller i någon gång,
det var 3 personen som berättade en spökhistoria som hängde ihop,
och sen så var det slut, jag sa va?
var det redan slut?
malala och ann-sofie gick runt och skämmtade och skrattade hela tiden bakom mig så det var inte läskigt alls tyckte jag,
hahha, så vi hade roligt, fast det inte riktigt var meningen att man skulle skratta sig igenom -
the ghost tour - ,



                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0