snövit och dom 4 what?

idag så var det välkomms disco igen, för att välkommna dom nya som kom igår,
man skulle klä ut sig till en film karaktär men det hade typ ingen gjort,
men det hade vi såklart,
vårat gäng alltså :P
jag var snövit och dom var mina 3 dvärgar/statister/någonting annat :P
fast våran version  såklart :P
haha,
det var kul :)
dom andra 4 hade långa svart/silvrig lösögonfransar och lånade det röda läppstiftet.
och jag var snövit, hah :P
jag hittade föresten en skit snygg fusk skinnjacka på primark idag för 6 pund = 70 spänn.
mohaha, snacka om att den ligger här brevid mig här nu :D

    

 

Kommentarer
Postat av: betty

coola fransar! :D

2008-06-25 @ 20:23:46
Postat av: Malala

Love that pic assa ! :D pa oss giirls

2008-06-29 @ 23:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0