Söndag.

hejhej :)
sista inlägget från sverige på 3 veckor,
förlåt att jag inte har hunnit svara på alla frågor,
men det har varit så himmla mycket idag
packat och fixat,
sen så var vi ute och åt med släkten,
tack så jätte mycket tommy, hannele och silas för böckerna och pengarna,
ni är nog dom generösaste och givmildaste personerna jag vet, ni betyder otroligt mycket för mig och jag har alltid kunnat prata eller komma till er om jag har behövt komma bort lite,
och tack farmor och k-å för pengarna,
farmor, du är en av mina förebilder och jag beundrar er både två.
och mamma och pappa såklart då,
jag hade inte kunnat leva utan er, bokstavligt talat ;)
tack för att ni lät mi åka och tack för att ni har sponstrat min språkresa.
och tack alla andra, kompisar släkten m.m
jag älskar er allihopa och kommer sakna er !
och tack alla ni, som läser bloggen,
för era fina kommentarer och frågor och att ni önskar mig lycka till på resan och säger att jag ska vara försiktig.
det är så gulligt av er :)

nu ska jag gå och fixa det sista, sen så ska jag sova min sista natt här hemmaa i sverige på 3 veckor, för imorgon sover jag i england ;)
joo, de är lite coolt va ?!
jag ska försöka svara på frågorna så gott jag kan, men jag kanske inte hinner med, men jag försöker svara.
jag kommer försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan, minst 1 gång om dagen hoppas jag,
jag kommer så klart att lägga ut lite bilder här men jag lägger ut mer bilder på min
bilddagbok,
så kolla där för mer bilder,
nu ska jag gå och packa det sista och sen försöka sova,
godnatt :*

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror nog att dom flesta förstår om du inte har haft tid att svara på alla frågor, du har ju så mycket att fixa inför resan. Var det jag som skrev den här bloggen skulle jag inte alls ha hunnit svara på alla frågor...

Så jag vill bara säga ännu en gång att du gör ett j*vligt bra jobb! Two thumbs up! :p

2008-06-16 @ 13:47:34
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0