strike a pose.

shit va fyndig jag är :O
strike a pose !
vi var alltså och bowlade idag,
hahaha,
det är bara för att det är så sent (
23:30), och för att jag har ätit en rocky för att orka skriva alla dagar som jag har missat på bloggen,
japp så våga att inte klaga på att inläggen är dåliga nu ;P
haha, jorå, klaga på bara, så kan jag ju förbättra,

som sagt idag var vi och bowlade på kvällen,
om alla kom i tid till the clocktower klockan 8 så skulle vi börja klockan 10 imorgon då vi ska till the rainbow fun house, menmen alla kom inte i tid så klockan 9:30 blir det istället,
men jag var såklart i tid, och malala också, fast hon kom 10 min före mig,
så vi satt och pratade om när vi skulle åka hem, för halva tiden har gått nu, och började nästan gråta :(
buhu, jag kommer gråta när vi ska säga hejdå till varanndra,
jag tänker på hur det var förra året, och då hade jag endå min syster, nää, gud va ledsen jag kommer vara :O

men vi gick iallafall och bowlade, vi spelade på såna där gosedjurs maskiner med en klo ni vet?
när vi väntade, jag fick en liten halvt hårig björn eller ngt, och en boll från maskinen kom med också,
hahaha,
sen på bowlade vi, jag började med en strike, ;)
jag låg 1 hela tiden , sen så vann amalia med 1 poäng över mig, surt värre :P
men jag kom på 3 plats av alla i allafall :)

    


nu är klockan kvart i 12 så nu ska jag gå och lägga mig,
bilder på bdb försöker jag att lägga upp imorgon :)
godnatt allihoppa :*




ps. det kom fram en till mig idag och sa att hennes farmor/mormor elle ngt följde min blogg, så hejhej felicias mormor eller farmor,
det är jätte kul när flera studenter kommer fram och säger att dom följer min blogg och att dom har fått massa hjälp från den eller att dom bara känner igen mig :)

Kommentarer
Postat av: isa

SNÄLLA, berätta lite om familjen och hur mycket ni är tillsammans!!!

2008-06-26 @ 14:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0