SVERIGE FÖR FAN !!

haha, fotbolls freak är vi allihoppa allihoppa, jag med och du med, jag med och du med.
yes, som det sanna fotbolls freak jag *host* och resten av ef är så kollade vi på sverige - ryssland ikväll.
på rileys sportsbar, en typisk engelsk sport pub som hade lovat ef att sätta upp en storbildskärm.
så där satt vi och hejade! :D
stackars dom andra gästerna tyckte jag som bara fick höra oss skrika HEJA SVERIGE. bombombombom.
HEJA SVERIGE.
och självklart när sverige gjorde något fel och ryssland gjorde mål så skrek alla BUU!! eller SVERIGE FÖR FAN !!!
jag och anna är så ju såå insatta i fotboll så vi bara skrek med och satt och pratade :P
hahaha.
men det hjälpte ju inte för sverige förlorade med 2-0 mot ryssland, det är tur att det inte är några ryssar här för då hade som retat oss :P
sen så gick alla hem förutom några som stannade kvar och spelade biljard, och det gjorde felicia.
man får inte gå själv så jag var tvungen att vänta på henne och jag var så trött så jag trodde att jag skulle somna,
men jag satte mig med oscar och pratade i soffhörnan i en halvtimme eller något tills dom var klara,
det spö regnade juh ute såklart och vi fick stå och vänta på bussen länge.
fyy fabian var kallt det var alltså, men vi tog bussen iallafall och gick hem den sista biten i spö regnet :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0