TADA !!!

DUDUDUDDUUAUUDDOOOOO *trumpetfanfar*

JAG HAR HITTAT DEN !!
japp, jag har letat häcken av mig för andra gången och nu har jag hittat den :D
jag snackar om resedagboken som jag så smart tappade bort för någon vecka sen,
och självklart så har jag letat överallt, på massa konstiga och onödiga ställen,,
och självklart så låg den på det messt självklara stället, bright !
jag har tyvärr glömmt bort lösenordet till min syrras data och hon vägrar att ge ut det igen,,
annars så skulle jag lagt upp massa bilder och en riktigt rolig video idag, men tyvärr.
jag ska fjäska vidare för henne, vill ni hjälpa mig?
så länge så kommer iallafall 2 dagar från resedagboken nu :)

30 juni 2007 malta -
idag så har vi varit helt lediga, eller man fick följa med till sandybeach om man ville, men vi orkade inte.
så vi sov till 9 och sen så badade vi i poolen och solade lite.
sen så gick vi ner till stan och åt nutella pannkakor som var jätte goa!
vi åt mat lite senare på beachklubbs resturangen och efterrätt.
sen så gick vi och badade och sen så gick vi runt på stan lite på kvällen
fast jag ville gå hem, för det var massa gubbar som visslade efter oss hela tiden.
så vi gick och köpte massa chokladbitar och gick tillbaka till globalvillaget och satte oss vid poolen.
det var så sjukt kul och mysigt !!!
hahaha, vi dansade runt och mimmade till musiken, det var längesen jag skrattade så mycket !!
jätte bra och skön dag !!

vi = jag,sara,jordan

 


li 2007 malta -
idag så åkte vi till Gozo.
en liten ö utanför malta, det var varmt, men väldigt fint.
vi fick gå upp i en fästning som låg runt en kyrka, det såg ut som i filmer.
vi gick ner till en liten marknad sen och i några souvenir affärer.
sen så gick vi ganska långt till mcdonalds och åt.
sen så åkte vi buss till tjotahejti där det var några affärer och stannade där i 20 minuter.
sen så åkte vi till en fin sandstrand och badade och solade,
jag hade sand överallt !!
sen så åkte vi buss tillbaka till färjan.
där på så var det en arab som sa något, jag och jordan fattade inget.
sen så kom han tillbaka med sina arab kompisar som hade en kamera och skulle ta kort på oss,
men vi sa NOO!!! och gick där ifrån in till jenny och fanny (våra ledare).


ooh. jag vill verkligen ha bilderna, dom är så bra och roliga!
men jag ska göra vad jag kan ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

åkte du med juniorer elr med 14-18åringar elr vad det var..?

2008-06-06 @ 21:26:39
URL: http://fajv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0