Tisdag.

idag så var det hälso-dag i skolan..
jippe !
så först hade vi massage,pilates,föroläsning och sen film.
ganska seg dag, men bättre en vanlig skolan.
det känns som att alla bara går och väntar på att det ska bli sommar lov, om en vecka alltså :D
sen så är det bara 6 dagar tills jag åker :D

sen när jag kom hem så gjorde jag mat till alla, jáel hjälpte mig så vi gjorde tacos :P
kom på att jag nog inte hade lagt upp bilden från google earth på stället min värdfamilj bor på,
så här kommer den, satelit bilden på stället jag kommer bo på :P

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte tipsa dig om sidan http://www.yell.com om man går in där och sedan skriver in adressen där man ska bo så kan man sedan kolla på utsikts bilder istället för bilder rakt ovanför. Haha svårt att förklara men jag hoppas att du fattar :)

2008-06-04 @ 10:31:55
Postat av: Anonym

upptatera mera älskar din blogg får mig att öängta ännu mer till min språkresa i sommar! :D

2008-06-04 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0