jag? trött? :O

hello you guys.
eller aa hej menar jag, tänk då hur det kommer vara efter 3 veckor om jag redan tänker lite halvt på engelska.
jag har iallafall presic kommit ut ur dushen, en väldig kall dush efter som att jag inte vet hur man gör den varmare :P
haha, en är jätte konstig, eller iallafall inte en sån jag är van vid, men jag vet iallafall hur man sätter på den och får vattnet att komma ur rätt munstycke.
haha. det är inte så lätt som det låter det kan jag lova :P
men jag kommer på det snart, eller så frågar jag :P hehe
det är ganska kallt när solen inte lyser, vilket den inte har gjort vissa stunder idag,
och på natten är det också ganska kallt.
så det skulle vara skönt att kur ihop sig under ett tjock täcke framför en brasa, efter en varm dusch,
haha, men ååh vad skönt, särskilt med min hosta som inte vill ge sig heller, vi får väl hoppas att det går över snart.
idag så var det skola på morgonen och sen till beachen på eftermiddagen, vid klockan halv 2 alltså.
det blåste ganska mycket så jag och sophie försökte flyga drake men det gick inte så värst bra, haha.
men en liten stund flög den om man sprang.
sen så gick jag felicia och sophie runt i lite affärer, nja, det fanns ju inte lite man ville köpa presic, och endå gick vi inte in i alls många.
men jag köpte några grejer iallafall, jag lägger upp några bildet från idag här men resten på min bilddagbok,
som ni flesta kanske vet adressen på nu, eller iallafall var länken är?
kolla i något av dom tidigare inläggen den här veckan eller i menyn under länkar så hittar ni länken dit :)

ikväll så var det disco igen på play för dom som ville men jag är så trött så jag ska försöka sova,

har inte riktigt kunnat det den här veckan.

sen så låg jag efter med bloggen och behövde duscha och sånt.

och så visste jag inte någon annan roligt som skulle gå ;)

hehehe.
god natt :*

    


Kommentarer
Postat av: Sara

Varför valde du just Torquay? Var det något speciellt som lockade?

2008-06-20 @ 11:29:32
URL: http://saradahlquist.blogg.se/
Postat av: bellan

Hej, känns inte som du tillbringar så mycket tid med den värdfamilj stämmer det? Jag åker nästa år till USA, längtar...

2008-06-20 @ 15:50:35
Postat av: maria

Hej gumman!! Va kul du verkar ha det!! Jag ar sjalv i USA, underbart att vara pa resande fot. Kul att lasa din blogg!

massa kramar maria

2008-06-20 @ 19:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0