Torsdag.

idag så var det en jätte skön dag i skolan, vi gick bara 2 timmar, från 9 till 11 och vi är ju lediga imorgon också.
sen så är det bara måndag (
då är det 1 vecka kvar tills att jag åker :O) , och sen avslutning på tisdagen.
mjaa, det börjar dra ihop sig nu inför resan, har ni börjat få lite resfeber en?
själv så har jag faktsikt ingen, det känns fortfarande helt overkligt att jag ska åka, men det kommer nog snart :P
hehhe, wow, tänk att jag faktiskt kommer flyga iväg om 11 dagar :O
det känns lite konstigt, men samtidigt så kul.
det blir mycket dom senaste dagarna men det är bara kul tycker jag,
att fixa dom sista grejerna, göra packlista, packa, förbereda allt, säga hej då till alla..
jaa allt, det hör till liksom, hoppas att det blir fint väder i england också !
för idag så har det varit jätte varmt, jag och lisa har bara badat och solat hela dagen.
skönt,, det var inte längesen jag gick i mössa och tjocka kläder och det snöade ute.


Kommentarer
Postat av: -

Jag har verkligen fått resfeber! är jätte nervös inför att åka.. det är första gången jag åker iväg under en lång tid och jag tycker det ska bli läskigt...

2008-06-06 @ 09:27:09
Postat av: Malin

Svar till -:



Du, det är samma för mig. Jag har bara varit utomlands en gång förut i hela mitt liv, och då skötte mina föräldrar allt. Nu måste jag själv hålla reda på allt, och samtidigt ska jag ju vara borta 3v från all släkt och alla kompisar. Visst kännds det lite jobbigt, men det kommer att bli sakul!

2008-06-06 @ 14:42:27
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar till -:



Du, det är samma för mig. Jag har bara varit utomlands en gång förut i hela mitt liv, och då skötte mina föräldrar allt. Nu måste jag själv hålla reda på allt, och samtidigt ska jag ju vara borta 3v från all släkt och alla kompisar. Visst kännds det lite jobbigt, men det kommer att bli askul!

2008-06-06 @ 14:42:43
Postat av: -

Svar till Malin:

Bra svarat. det känns ju skönt att man inte är ensam om oron. och jag tror faktiskt också att de kommer bli askalas:)

2008-06-07 @ 19:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0