hade du hemlängtan mycket?

första dagen på sommarlovet,, joo det känns ganska skönt fakiskt :P
jag kan inte fatta att jag åker på måndag :O
förut känndes det overkligt och jag var inte nervös alls,
nu känns det lite mer verkligt och jag börjar bli nervös, hoho,
det var någon som frågade om jag längtade hem mycket?
när vi väl åkte till malta och  kanske fram till den 3 dagen så längtade jag inte hem alls.
det var mer min syster som gjorde det, nästan innan planet lyfte så längtade hon hem.
alla är ju olika.
men den 3 dagen ungefär så fattade väl jag att jag var väldigt långt hem ifrån och att jag inte skulle åka hem på 3 veckor,
så då började jag längta hem.
min syster längtade också hem då så vi försökte till och med ändra resan till 2 veckor istället för 3 veckor,
hahahaha, ni förstår inte hur glad jag är att det inte gick :'D
vi sa att dom vuxna inte visste vad dom pratade om när dom sa att det skulle gå över osv.
men det gjorde det ju, i 2-3 dagar kanske jag längtade hem och sen ville jag absolut inte åka hem.
3 veckor gick såååå fort, för fort.
sen kanske jag tror att hem längtan blev värre efter som att jag inte åt eller drack ordentligt och att det var så varmt,
det här året kommer jag nog inte alls längta hem lika mycket, jag har gjort det förut och vet att det går över
+ att jag har mer erfarenhet, jag hade aldrig varit utomlands innan.
men det absolut ledsammaste på hela resan var när alla skulle åka, då grät alla jätte mycket för att det var slut :'(

det var svårt att tänka sig att man inte skulle träffa dom personerna man hade träffat varje dag i 3 veckor imorgon...



     
   
  



Kommentarer
Postat av: Anonym

var det mkt kärlek på resan ?

2008-06-11 @ 12:35:42
Postat av: Emme

Härliga bilder :)

Gud vad jag längtar nu. Men har ju nästan tre veckor kvar!

2008-06-11 @ 14:05:34
URL: http://angelofsorrow.blogg.se/
Postat av: Victor

Heej=) Jag och min kompis ska åka till Torquay från stockholm nu på måndag :D Är lite nervös för att bo hos en helt främmande person, men har varit utomlands mycket så det är ingen fara med resan och sånt =) Tack för att du lagt upp packlista och saker som man behöver tänka på, hjälpte en hel del facktiskt =) Kom precis hem från skolan, gymnasiet äntligen!!!!! Men nu ikväll är det fest...=) Aja vi lär väl ses i Torquay, Ha det bra :D

2008-06-11 @ 16:02:01
Postat av: evelina

vad ska man ha för adaper på malta ? & var köpte du din.

2008-06-11 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0