sophie likes girls who likes girls x)

idag så åker vi om 2 veckor....
vi fick sov morgon idag till klockan 10, då skulle vi vara vid ef huset, men som vanligt så kom vi väl iväg vid 11 någon gång.
då gick vi till någon stor gräsmatta som hörde till en collage och körde looney lympics.
som os fast med ef och bara massa konstiga grenar, typ, gå skottkärra,kullerbytor och massa konstiga grejer som var skit roliga att se på när folk gjorde xD
haha, sen så gick jag och sophie tillbaka och ner till stan.
och letade runt i massa affärer efter en vanlig grå tjocktröja, men dom hade inte det någon stanns :S
hel skumt,
jag fixade iallafall orangecard (simkort), och så köpte jag lite smink och svampbob trosor,
haha, vi gick runt och var töntiga i massa affärer xD
hoho, sen så gick vi och tog en smoothi och gick runt och kollade lite till,
dom hade bara kvar drmartensen i storlek 36 :''''(
buhu.
vi ska sammlas vid ef huset klockan 7 och innan det så ska alla till sina värdfamiljer och äta och så.
det fanns iallafall inga affärer att gå i mer så vi sa hejdå och jag ställde mig och väntade på bussen.
och väntade, och väntade tills den kom efter 40 minuter.
men nu är jag hoss värdfamiljen iallafall och försöker lista ut hur jag ska kolla mitt saldo på forex kortet .
heheh.


    
men jag skriver sen om vad vi nu gjorde ikväll, jag vet faktiskt inte och lägger in bilder på bilddagboken.
ha det bra så länge :)


Kommentarer
Postat av: Emme

Fråga... Du, om man är på en internationell kurs är den vanliga gruppen blandad, med folk från olika länder, eller bara svenskar då? ^^

2008-06-22 @ 21:22:17
URL: http://angelofsorrow.blogg.se/
Postat av: Matilda

Uppdatera!

2008-06-24 @ 11:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0