svampbob is the man.

 



såhär otroligt snygg har jag då varit idag ;)
hehe, eller inte,
men bara för att så många har klagat på att det inte kommer några -outfitsar- längere, eller vad man ska säga :P

t-shirt från newlook
skor från primark
shorts från h&m
trosor från newlook

det är sjukt kul när ni säger snälla saker om bloggen,
och lika kul när någon berömmer mig för mina kläder / min stil,
så tacktack ni som gör det, framför allt till olivia som gjorde mig mkt gladare med sitt mail på bilddagboken :)
och som svar på hennes fråga,
så vet jag inte riktigt var jag köper mina kläder eller vem jag "följer" eller liknande.
jag köper oftast bara billiga kläder och ingen speciel affär, mest h&m,gina tricot och såna vanliga,
jag köper det jag tycker är snyggt och skönt om det har ett bra pris helt enkelt,
och jag följer ingen speciel person eller trend,
jag tycker att det är sjukt kul med kläder,smink och sånt men jag har hellre min egen stil än att följa trender och liknande.
det är väl det bästa svaret jag kan ge dig/er, men jag kanske åter kommer om det :)

Kommentarer
Postat av: olivia

det var så lite, du har liksom inspererat mig, jag lovar att jag inte ska härma dig eller nått. men du har så sjukt bra stil. du är väldigt duktig på att vara dig själv <3

2008-06-30 @ 15:08:32
URL: http://http://callmesometimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0