vi hade iallafall inte tur med vädret.

idag på morgonen åkte vi gokart, haha, det regnar ute så bannan var helt hal så man snurrade runt flera varv i svängarna och gokartarna gick lååångsamt, men kulkul
jag åkte dubbeldeckare för första gången :D
status
jag gick och köpte ett paraply på primark också, efter som att det aldrig slutar regna >.<
sen så var det skola, yey,
ifall vi jobbade snabbt så fick vi kolla lite på futurama för abi, så vi fick se 7 minuter :P
sen så hade vi woody, som fortfarande kallar mig the smart student och massa grejer :P
men det kom en ef ledare och frågade efter mig på lektionen och sa att jag ska byta grupp på måndag, till holland :)
det ska bli roligt.
sen var det så beachparty, himmla lyckat med spöregn, skit kallt och tidvatte xD
hhaha, men en ef ledare ställde sig i mitten med en boll ovanför huvudet som midsommar stång,
alla andra länder måste ha undrat vad vi höll på med när vi sjöng små grodorna och skuttade runt .
haha.
vill ni ens höra hur det gick när vi skulle hem?
jag skriver om det i nästa inlägg för det förtjänar ett eget inlägg tycker jag..

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0