fotboll och godis

förlåt för det fula namnet på det här inlägget men jag visste inte vad jag skulle döpa det till :P
hehe,.
vi började iallafall klockan 11 idag, jag sov så länge jag kunnde, alltså till halv 10 och sen var jag tvungen att gå upp,
men jag låg och segade mig i 15 minuter också :P
haha,
men vi mötes vid ef huset och gick till samma ställe där looney lympics var, fast nu var det worl fotball cup, tror jag det hete iallafall.
en turnering för dom som ville i fotboll, där man spelade i dom länderna man kommer ifrån så det blev att sverige kanske möte italien och liknande,
jag,amalia,anna,patricia och annsofie var inte med som så många andra, men det var ändå mkt folk som spelade,
men som sagt, det var ju frivilligt :)
så vi låg bara där och solade, passa på medan det går,. och jag och anna delade på min ipod :)
det var en bit att gå till stället där vi var, och jag med mina extremt känsliga fötter och nya skor,
mmja, ni kan ju tänka er hur det såg ut,
en hel sida på ena foten saknade skinn och så har jag massa blåsor och sår på den andra,
så jag gick barfota till busshållplatsen,
vi köpte lite godis och sen så ville dom andra gå tillbaka, men det ville inte jag så dom väntade på bussen med mig och jag åkte barfota ner till stan och akut köpte ett par flippflopp och alla kollade på mig och mina barfota fötter som om jag var från mars eller ngt :P
haha,
sen köpte jag tuggummi och åkte hem till värdfamiljen,

    


FYYYY FABIAN VAD MYCKET GODIS JAG HAR ÄTIT ALLTSÅ.
jag mår illa när jag tänker på det, jag som känner mig som världens sumo i vanliga fall känner mig som 2 hus just nu,
godis hela tiden känns det som, har dom ingen mat i england?
ni vet såna där lunchbarer liksom, som en chokladbit man äter till lunch eller liknande,
eller risifrutti?
jag ska leta imorgon alltså,
godis är gott men imorgon så vill jag dricka smoothi och äta frukt känner jag,,
lite godis kanske det blir också :P
hehe





Kommentarer
Postat av: Nina

Du kan ju alltid gå till Marks & Spencers för de har jätte mkt luncher och mkt frukt. Den ligger in i samma gränd som one pound world, nästan mitt emot mcd's. Jag var där förra året och var desperat efter lite normal mat så det är ialla fall ett steg närmare bättre mat.



Hejsvej!

2008-07-01 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0