x2

hur fick du mail adressen till din värdfamilj?
mail adressen stog där namnet, adressen och allt det andra stog.
alltså på MYlt, min resa och sen boende.
alla familjer kanske inte har en mail adress,, om ni är osäkra så kan ni bara ringa till ef på deras gratis nummer -
0200-110000

vad skrev du i mailet till din värdfamilj?
jag skrev vad jag hette, att jag hade fått reda på att jag skulle bo hos dom.
lite om mig själv och sånt.
att jag gärna skulle vilja lära känna dom lite innan jag kom.
skriv det du känner är bra bara så blir det jätte bra !
:)

Kommentarer
Postat av: Ingeborg o Linda

ganska dum fråga. men kunde man shoppa mkt i Malta (sant pauls bay ) ? var de billigt o så ? :P

2008-10-20 @ 20:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0