yes,

idag så skulle alla till key west vattenland men jag ville inte följa med,
för att göra det långa kortfattat, jag tycket helt enkelt att det är skit jobbigt att vissa mig i bikini,
så jag pratade med vårdan ledare maria som verkligen är hur bra som helst och så fick jag bara gå en hel dag på stan om jag ville,
och det ville jag, ibland är det skönt att få vara för sig själv lite när det har varit så himmla mycket dom senaste 2 veckorna,
men jag gick ner till mötesplatsen iallafall och lämnade malalas kamera för jag hade den,
och väntade tills dom åkte,
så jag gick in i massa affärer och köpte lite grejer, hela veckans shopping kommer upp sen,
jag åt frukost/lunch, efter som att jag inte hann det imorse,,
mmmja,
   

sen klockan 3 eller ngt så ringde tjejerna mig och sa att dom var tillbaka,
så vi bestämmde möte vid the pavilion och gick och hämtade våra tröjor,
har jag berättat om dom?
om inte så har vi iallafall beställt munkjackor med våra namn på och torquay 2008 på för 25 pund,
vi skulle hämtat dom igår i entligen men han hade stavat en namn fel och vi ville så gärna ha det rätt så han fick helt enkelt göra om det,
vi tyckte lite synd om honom men vi ska ju ändå ha dom som ett minne väldigt länge,
men nu hade han stavat dom rätt i allafall och vi blev jätte nöjda och glada :D
så vi gick och firade med en mcflurry på mcdonalds :P
hahah


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0