från resedagboken.

29 juni 2007 malta -
idag så var det ingen skola för det är en röddag i malta idag.
så vi åkte till goldenbay, maltas finaste sandstrand.
det var verkligen mycket sand jag har typ fortfarande sand på mig :P
jag,sara,kim,jordan,tuva och simon åkte banan båt.
det var roligt, fast det gjorde ont när man flög av för alla typ landade på varandra.
sen så gick gick vi till bankomaten och sen så köpte vi vatten.
man kan ju inte dricka ur kranarna här så man måste köpa hela tiden,
men vi har hittat ett jätte bra ställe där man får en 12 liter back med flaskor för en lira,
sen så var det splash&fun.
en vattenland med massa olika vatten attraktioner som hade öppet specielt för ef hela kvällen.
det  var kul, att bada när det blev mörkt i slutet,
det var varmt i vattnet och kallt där uppe :P
vattenlandet satt ihop med en lite nöjespark med några karuseller och olika saker så vi gick dit en liten stund också.
nu är jag jätte trött !!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0