från resedagboken.

26 juni 2007 malta -
Idag efter skolan så var vi på beachklubben och badade,pratade och åt lunch.
Efter det så gick vi runt på stan lite och köpte plånböcker, vi visade dom för dom andra och nu vill alla ha såna :P
Efter middagen på globalvillage så var det beachparty på goldenbay, maltas finaste sandstrand, med hela EF.
alltså alla som var på där och åkte med EF.
det var jätte kul, de var helt grym stämmning !

   
  


27 juni 2007 malta -
Idag var vi i Mdina, och Mdina fängelsehålor.
det är en stad som är omringad av en mur, den är jätte liten och kallas "the silence city" alltså den tysta staden,
och det var verkligen tyst där :P
Vi gick ner i Mdina fängelsehålor, dom hade ställt upp masa låtsas gubbar där så det såg ut som det såg ut för länge sen när dom höll masa fångar där.
staden är omringad av en mur och det finns en ställa högst upp där man hade grym utkik,
vi gick till ett litet café sen som är kännt för sin chokladkaka så vi testade den, den va hur stor som helst :O
Sen när vi kom hem så hade jag, jordan och sara jätte kul vid poolen.
På kvällen så var det skumparty.
det var helt knök fullt på dansgolvet :P
Ibörjan när skumet kom så fick man halvt panik för man var som i en skum grotta, det var skum överallt, i munnen i ögonen och man halkade runt i sina flippflopp för dom blev helt hala av skumet :P
men efter några gånger så vande man sig och lärde sig att hålla upp armarna.
det var verkligen helt sjukt kul !!!!!!


  


bilderna från skumpartyt kommer lite senare,
jag har inte fört över bilderna till min nya dator en så jag ska kolla på den gamla sen,
vi tog ju inga kort under själva skumet för då skulle min kamera  paja :P
men jag ska kolla med mig själv och några andra om  dom har några kort från efteråt :)


Kommentarer
Postat av: S

han med "go bananas" tröjan var snygg (a)

men gud så kul det verkar vara att åka till malta på språkresa, längtar tills dess.. om det blir något dvs!

2008-05-22 @ 15:44:29
Postat av: Tina

snyggt :P

2008-05-22 @ 16:20:50
Postat av: Anonym

Är inplaceringstestet svårt??

2008-05-23 @ 15:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0