Fredag.

FRIDAY !!
whoho. det känns skönt att inte behöver gå upp klockan 7 imorgon.
min kamera är klar från lagningen så jag har varit och hämtat den idag.
jag lägger upp mer sen men jag skriver en dag från resedagboken nu :)

28 juni 2007 malta -
Idag så var vi Valleta direkt efter skolan och shoppade lite.
det var kul fast den här gången så hade dom tagit ner alla små affärs stånden.
Sen på kvällen så åt hade vi inget speciellt att göra så vi badade och sen så betsämmde sig jag, jordan och sara för att gå ner och äta en extremt nyttig kvällsmat på mc donalds *ehrm*
sen gick vi runt lite och pratade och kollade på folk :P
dagarna går så fort nu!!

   







Kommentarer
Postat av: Sara

Heej<! Var det roligt på språk resan? Är där någon som tar hand om en väl=? Eller är man själv? Hur länge är man på språkresa? Tacksamm för svar! / Sara

2008-08-02 @ 08:32:49
URL: http://sotastesara.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bodde du i värdfamilj, bor man med några andra personer då?:) Berätta gärna lite om ditt boende, tacksam för svar! / Amanda :)

2008-10-13 @ 17:41:31
URL: http://www.amandaaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0