Fredag.

hejhej :)
idag så har jag varit med jennifer hon sov över :)
min minsta syster Jáel hade sitt 8 års kalas idag, poolparty, så hon hade bjudit in mig och jennifer som lektanter.
hahha. så först så hade vi vatten gympa med alla 8 åringarna , som tyckte att det var jätte kul.
sen lite senare så försvann vi för att "köpa tidningen" och kom tillbaka utklädda till
maj-britt & gun-britt.
vi sa att vi kom från sagan om ringenlandet och hittade på massa grejer, vi sjöng lite låtar, beatboxade till elgiganten sången cykel på köpet och trollade lite.
sen så ville alla ha våra autografer så vi fick skriva på papper och deras armar.
på något sätt så råkade vi lova att vi skulle komma på deras vårfest på torsdag för hela deras skola :P
mm jaa. vi får väl se hur det blir med de, men vi kanske gör det, det va jätte kul att bara stå och fjanta sig ;)

    


sen så låg jag och jennifer och pratade i poolen i 3 timmar, vi kollade på film och pratade i några timmar till när vi gick och när vi skulle sova.
<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0