Fredag.

Hej allihopa :)

det blev inget inlägg igår, kände inte att jag hade så mycket att skriva om och sen så var jag iväg hela dagen,
jag lämnade in min kamera på lagning och det skulle ta 4-5 veckor, får verkligen hoppas att dom är klara med den tills jag åker, annars så får jag fixa kamera på ett annat sätt.
jag färgade håret också, tanken var att det skulle bli lite mer mörk brunt, men det blev helt kolsvart. haha.

Jag fick en fråga om det är lätt att få kompisar när man åker på språkresa?

Jaa, det tycker jag iallafall och jag tror att alla som har åkt håller med mig.
om man ska åka själv, som jag ska göra det här året, så kan det ju kännas ensamt först.
men det är faktiskt mer en 50 % av alla som åker som åker själva.
alla vill ju ha nya kompisar, så det blir ju att man börjar prata snabbt med varandra.
inte så många känner ju varandra från början och ingen vill ju vara ensam.
det blir ju att man lär känna varandra väldigt fort också efter som att man umgås så mycket.
så att inte få några kompisar är knappast något man behöver oroa sig för.
men självklart så måste man ju vilja ha nya kompisar också man kan ju inte bara sitta på sitt rum och tro att alla ska komma till en hela tiden, man måste ju försöka lite själv också,
och då kommer det att gå hur bra som helst, tro mig.


någon som har några förslag på design till bloggen?
säg gärna till för jag kommer inte på något :P

kul att flera stycken tycker att bloggen är rolig, tack så väldigt mycket :)
och igen, om det är någonting ni undrar och vill att jag ska skriva om så säg jätte gärna till!

ha det bra så länge !

Kommentarer
Postat av: EF Bloggare

Hur ser väskan ut? Alltså den man får av EF.

2008-05-03 @ 10:34:50
URL: http://www.eflover.blogg.se
Postat av: Anonym

det är as bra att du bloggar om ef!!

2008-05-12 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0