godmorgon.

god morgon allihopa :)
nu ska jag snart dra till skolan, det blev en tidig dag idag med, det är ju så ljust ute på mornarna nu.
joo, angående min design/typsnittet på bloggen så är jag inte så värst teknisk av mig.
rättare sagt jag fattar ingenting av alla nummer och bokstäver på kodmallen.
men jag har en farbror som är hur duktig som helst så jag ska fråga honom.

men hur tycker ni att den ska se ut då?
det kanske finns någon till och med som är jätte duktig på det här med design.
kom gärna med förslag om allt.
färgen,bilder, texten allt!!

så ska jag försöka fixa det snart.

ha en bra dag nu så ses vi sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå in på ewiiie.blogg.se hon är bra på headers

2008-05-27 @ 18:24:44
Postat av: Malin

Jag förstår faktiskt inte vad det är för problem med texten, jag tycker att den går att läsa hur bra som helst. Texten på min blogg däremot är lite svår att läsa, men jag tycker att den är cool så jag har den ändå.



Naomi, jag förstår mig en hel del på koderna, och har ändrat ganska mycket på min blogg. Men jag har inte lyckats ändra textsnittet, tyvärr... På flera ställen i kodmallen står det namnen på olika textsnitt, som t.ex. "arial". Jag har ändrat på dessa, men inget hände. Så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med just det.

2008-05-27 @ 20:22:45
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/
Postat av: Anonym

texten är jätte bra, den behövs inte ändras tycker jag! bakgrund..englands flagga? typ skit stora retro blommor, hii´h ne jag har ingen anning, cirklar kanske? ta ett mönster du gillar

2008-05-28 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0