internationell & classic?

hejhej allihopa.
idag så var jag iväg och fixade lite saker och sen så var jag med mamma & david och körde gokart.
delad första plats och jag varvade båda :P
haha, lite stolt är jag ju
iallafall, sen så åt dom pizza på deniz och jag åt sushi.
sa jag att jag hade hämtat min kamera från lagningen?
om jag inte har sagt det så har jag iallafall gjort det :P
jag har fixat lite nya kategorier till bloggen också, så att det blir lättare att hitta gamla inlägg.

   



vad är det för skillnad mellan internationell och classic?
på classic så går man bara med svenskar och på internationell går man med studenter från andra länder.
förra året åkte jag på classic och det här året så åker jag på internationell.
när man åker på internationell så har man en svensk grupp (eller vilket land man nu åker ifrån),
och en svensk ledare tills dom andra studenterna från dom andra länderna har kommit.
då delas man upp och det blir som en vanlig grupp, presic som i classic fast en att man går med studenter från andra länder.
det blir alltså den gruppen man gör aktiviteterna med, går i skolan med, jaa alltså som vanligt.
det är inte säkert att man har en svensk ledare då men det finns alltid en svensk ledare till hands och ni kommer mötas upp ibland och kolla läget
sådär.

hoppas att jag inte förklarade allt för krångligt nu, ni får säga till ifall ni inte förstår :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag undrar om internationell kursen, är man med bara med folk från andra länder inte några svenskar alls?

2008-07-23 @ 12:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0