lite frågor.

såg att jag hade fått några frågor om när jag var på malta så jag slänger in några svar på dom :)


delade du rum någon?
japp, på global village så delade jag rum med 3 personer.
jag delade med min syster och 2 st andra :)

hur varmt var det?
ojj, jag vet faktiskt inte hur varmt det var, men det var varmt.
över 30 grader varje dag tror jag, ibland uppimot 40 i solen mitt på dagen.

hur gammal var din syster när ni åkte?
min syster var 12 och jag var 13 när vi åkte året :)

har du kontakt med några du träffade på malta förra året?
japp, det har jag.
jag har träffat dom 2 andra jag och min syster delade rum med.
och jag pratar fortfarande med flera stycken och saknar dom.
jag skulle verkligen vilja träffa alla igen :)

tycker du att jag ska åka fast än att jag skulle åka själv och är ganska blyg?
ja ja ja!!
absolut.
dom flesta som är iväg åker faktiskt själva.
jag vet att det kan kännas lite tveksamt.
särskilt om man tycker att man själv är blyg, ingen annan man känner ska åka med och man är osäker på om man vågar
. men jag tycker inte att det ska låta det hindra dig från att åka.
att åka på språkresa är en fantastiskt upplevelse och efter några dagar så kommer du glömma att du inte åkte med någon du kännde från början. anmäl dig till ef buddy, det är inte säkert att du får någon som ska åka ifrån samma flygplats som du ska. det har tex inte jag fått. men det finns ju massa andra som åker där ifrån.
lite social får man vara till en början men det kommer att gå jätte bra, jag lovar !!


Kommentarer
Postat av: Frida Js

Asså var det ingen annan förutom du som åkte på språkresa från där du bor? :O I flyget... Asså får man en som ska åka från samma flyg? , asså på ef buddy

2008-05-19 @ 22:23:42
URL: http://fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0