Lördag.

hejhej :)
idag så mår jag bättre, så jag hängde med på släktkalas på tjolöholmsslott,
det var verkligen varmt där mitt på gräsmattan :O
helt blå himmel och nästan 30 grader.
vi spelade frisbee, fotboll och så :)
men det var kul

   


jag har mailat min värdfamilj nu också.
man vet inte riktigt vad man ska skriva, i allafall inte jag.
men jag fick iväg ett mail i allafall.
det är lite coolt att tänka att jag ska träffa dom om 17 dagar och sen bo hos dom i 3 veckor !
coolt.... och lite läskigt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte säga vad du skrev i brevet, så att man kan få lite inspiration? :)

2008-06-01 @ 17:26:14
Postat av: hur fick du mailen till din värdfamilj? Jag fick bara en adress:(

2008-06-01 @ 20:45:58
Postat av: Karin

vilka mysiga bilder - så svenskt sommrigt - dom får mig att längta hem

2008-06-02 @ 03:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0