Lördag.

HEJ PÅ ER :)

slapp dag idag, har bara varit ute nästan hela tiden faktiskt.
det var över 20 grader idag, så det är väl dags att skaffa sig lite sommar kläder snart.
jag tror faktiskt att jag har hittat en hyfsat bra bikini, snygg och så kostar den inte alls mycket heller, 98 kr per del -
vad tycks?
sen så måste jag köpa ett par nya byxor också, ientligen kanske shorts men jag har bara ett par långbyxor så jag tror att jag köper likadana cheap monday som jag hade förut.
det känns inte som att det var alls länge sen jag gick med halsduk, vantar och massa tjock tröjor, och nu är ju nästan sommaren här.
hoppas att det blir fint väder i england, torquay kallas ju englands riviera så jag får väl hoppas att det är lika bra som det låter ;)

image44

angående ef ryggsäcken så får man den någon av dom första dagarna på kursorten, och den kan man ha allt i nästan.
framför allt är den ju till skolan men om man ska till stranden så är det ju bara att packa om.
om ni åker till ett varmt land, tex. malta, glöm inte att ta med er solskydds faktor, och vanlig hudkräm
jag är inte en sån person som bränner mig och har aldrig solskydd på mig, men efter 5 timmar i solen på golden bay så önskar man att man hade tagit på sig.
tro mig, jag talar av egen erfarenhet ;)
och om man väl bränner sig så är det jätte skönt att ställa vanlig hudkräm i kylen och smörja in sig med!

klockan är 8 och det är fortfarande ljust ute, hej då så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var finns den där bikinin? :)

2008-05-06 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0