Måndag.

måndag, ny vecka, en vecka närmare nu tills jag åker.
20 dagar om man räknar med den här dagen :)
det är inte många dagar nästan lika många dagar som jag ska vara där :)
idag så gick jag upp jätte tidigt, jag brukar inte orka gå upp för en 20 över 7 men nu var jag klar med frukosten 20 över.
seg dag i skolan. jag sjöng på musiken.. det lät inte så bra om du frågar mig :P
hahha.
 nu sitter jag och skriver och äter knäckebröd med kaviar, kanske inte så jätte gott men ibland så är det de.
ser så där äkta svenskt ut med såna där vågor som det är i reklamerna på knäckebröden, jag brukar aldrig kunna göra såna men idag så lyckades jag.
japp, övning ger färdighet :P

min mamma och syster har åkt på en resa tillsammans för er som inte riktigt förstod när jag förklarade.
så jag och min minsta syster Jáel har skrivit ett mejl och skickat kort på oss :P
jaa, vi ser ju lite halvt normala ut, hahha, hon ser ledsen ut för hon saknar dom så mycket :P
slänger in lite bilder från dagen också :)

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0