Måndag.

måndag igen, mm ja, snart är det dags för mig att åka.
eller ja kanske inte riktigt men 28 dagar, och det är ju faktiskt snart.
det känns fortfarande overkligt.
det gick ifrån att det här skulle bli den tråkigaste sommaren någonsin till att jag ska på språkresa,
ganska stora kontraster alltså, det kommer att bli så sjukt roligt!!

jag fick en fråga om ungefär vilken mat som serveras på global village/collage campus.
jag har ju bara varit på global village och det är ju som ett hotell.
collage campus är ungefär samma så det är väl också som ett hotell.
så det är ganska stor variation på maten, så det blir inte bara chips och vit bröd.
självklart så får man inte bara chips och vit bröd hos värdfamiljerna heller, kanske till lunch i så fall.
men maten kan ju vara annorlunda där efter som att det är en annan kultur där m.m
men det är ju kul att testa något nytt, det ingår ju i språkresan att få uppleva en annan kultur.
på global village/collage campus så kanske det är lite annorlunda men endå i princip ganska mycket standard mat.
typ potatis/pasta, kött/fisk eller liknande.

ha en bra måndag nu :)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0